• oryginał zgłoszenia jest jedyną podstawą do wydania sprzętu z serwisu; • serwis nie odpowiada za ewentualne skutki wynikłe ze zgubienia druku przez Klienta; • sprzęt zostanie sprawdzony pod kątem usterki zgłoszonej u serwisanta; • serwis nie odpowiada za utratę danych w czasie naprawy, które nie były określone jako ważne • wymienione uszkodzone części nie podlegają zwrotowi, poddawane są utylizacji • w przypadku braku kontaktu serwis dokonuje napraw bez wstępnego poinformowania Klienta do kwoty 200 zł • w przypadku gdy koszty naprawy przekraczają 200 zł wymagana jest akceptacja Klienta • rezygnując z naprawy Klient ponosi koszt diagnozy w wysokości 60zł netto • usunięcie plomb serwisowych powoduje utratę gwarancji • w przypadku nie odebrania sprzętu po upływie 60 dni od momentu zawiadomienia Klienta o zakończeniu naprawy, będzie naliczania opłata w wysokości 10 zł netto za każdy dzień przechowywania • w przypadku nie odebrania sprzętu po upływie 3 miesięcy od dnia zawiadomienia o zakończeniu naprawy, sprzęt ulega likwidacji/utylizacji a powstałymi kosztami obciążony zostaje klient/właścieciel sprzętu • serwis zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin sprzętu bez obecności Klienta |